2015. május 26., kedd

Blogkritika - Die Verfluchten

Sziasztok! Újabb kritika, remélem tetszik :) Nos, lássuk...

Író: Dorothy Chanté
Blog címe: Die Verfluchten



Design:

Fejléc

Kezdjük a legelején: tetszik, szép, összeillik minden, meg minden, csak... Falra mászok attól a fiútól, ne haragudj, rühellem, megfojtanám egy kanál vízbe. (Mármint a színészt, nem a karaktert) Ezenkívül még az nem tetszik, hogy túl sötét. Például nekem olyan a monitorom, hogy oldalról, alulról felülről elsötétiti a képet. Magyarul, ha tisztán akarsz valamit látni, egyenesen kell nézned. Nos, én úgy néztem, mégsem láttam a fejléc tetejét, ezért fel kellett állnom, és úgy megvizsgálnom. Jó a szín, ne érts félre, csupán egy árnyalattal volhatna világosabb. Ezenkívül nagyon tetszik, teljesen a történetet tükrözi szerintem. A rózsák szerintem túl fehérek ide, nagyon nem tetszik. Ezenkívül az tetszik, hogy van rajta egy idézet, ráadásul egyik kedvencemtől *elpirul* Bár, szerintem az idézetnek sok köze nincs a történethez, de hát, az író tudja, nem én! A lány feje kissé nagy, vagy nem is tudom, hogy mondjam. De ezen kívül szép munka, gratu! *buksi simi*

Sablon és modul 

Öööö... Jó, kezdjük. Kezdeném a sablonnal, az egyszerűbb lesz ez esetben. Tökéletesen illik a fejléchez, nincs mese! Csoda jó lett! (igen, és ezzel le is zártam :P )
Akkor a modulok... Szóval, nekem kicsit sok az oldalfül. Tudom, mindent, mindent az olvasó szájába akarunk rágni, de ne... Idegesítő, és amikor megláttam mennyi van, megijedtem. Őszintén, van olyan fül, "szereplők, mellékszereplők". De kérdem én: minek?! Áh, minden, az ilyenen csak felhúzom magam, ne haragudj. Vissza a szakmai véleményre: Szép minden, tetszik, kódos, meg ilyesmi... Ügyes munka, gratulálok!

Design: 20/17

Történet:
Tetszik, a fogalmazás is szép, helyesírási hiba is csak minimális. Az alapötlet teljesen egyedi, és ami nem tetszik, vagyis, jó, csak zavar. Látom, mindent szépen akarsz megfogalmazni, ezért kilométereken keresztül magyarázod őket, de nem kell, valamikor egyetlen szó többet mond ezer mondatnál. :) Ezenkívül tetszenek a karakterek, kidolgozottak, de az alapötlet visz mindent! Imádom, imádom, imádooom! Soha nem olvastam ilyet, megértem a sok feliratkozót, biztos örülsz nekik. :) Én nem iratkozom fel, nem szeretek, bevallom, és talán nem is fogom tovább olvasni, mert hát nem tudom... Talán mégis, majd még meggondolom. :D Egyébként, komolyan, egyedi, tetszik, szerintem megéri folytatni. :) 

Történet: 10/9,5

Összegezve: Egy újabb remek blog, kár lenne abbahagyni. :) Tehetséges vagy, csak figyelj a kilométer mutatóra! ;) 

Összpont: 30/26,5


Ezután is szívvel-lélekkel blogolj!

Aoi







2 megjegyzés: