2015. június 1., hétfő

N O V E L L A V E R S E N Y !

Yoo, nyuszikáim! ^o^



Már régóta ezen járt az eszem: kéne szervezni egy Aoi-szerű novella versenyt! És rendezek is, akár nem tetszik valakinek, akár nem! *^* 
Szóval, igazából kicsit nehéz munkátok lesz, mivel a novellát egy adott címre kell megírnotok, ami ez esetben: "Kedves Önmagam!". A terjedelem: 1000-7000-ig. De igazándiból a végső határt nem szeretném megszabni, ha valaki hosszabbat ír, nem gond, csak szóljon. 

Nyeremények:
1. helyezett: Oklevél, kritika arról, amiről szeretne, trailer(az is megy ám:D), és fél évig hirdetem a blogját+novelláját.
2. helyezett: Oklevél, kritika, hirdetem  a novelláját.
3. helyezett: Oklevél, hirdetem a novellát :)    
Jelentkezést kommentben vagy chatben tehetitek meg! A kész műveket e-mailbe kérem! (suzukiaoi61@gmail.com) 
Leadás határideje: 2015.07.30. 

Remélem, sokatoknak felkeltettem az érdeklődését! :)


xoxo:

 Aoi




 

9 megjegyzés:

  1. A kérdésem az lenne, csak a cím megszabott? Téma, műfaja, mindegy? Gondolom azért is novella mert rövidebb terjedelmű írásokat vársz igaz? Tehát, nem valami 500 oldalas kötetet. :D Lehetséges, hogy jelentkezek rá, de ha kész lesz az iromány akkor lesz biztos is. ^^

    VálaszTörlés
  2. És elfelejtettem megkérdezni: A fájl milyen formátumban kell? Microsoft Office Word megteszi? ^^ Ha kell át tudom módosítani.

    VálaszTörlés
  3. Szóval: Szia! :D

    És igen, csak a cím megszabott, és a terjedelem. Maximum 7000 szó legyen, ha picit több nem baj, csak szólj. :) És igen, ha lehetne mindenkitől kérném, hogy .doc vagy .docx formátumban küldje el :) Köszönöm szépen! ^^

    VálaszTörlés
  4. Kész az iromány, küldöm emailben. ^^ Izé említettem, hogy jelentkezek? :D Remélem nem késő. ^^

    VálaszTörlés
  5. Haaay!
    Szóval én jelentkeznék! A novellát a napokban, vagy a jövőhéten küldeném is :)
    Tinaa ××

    VálaszTörlés
  6. Szia, én is jelentkeznék, a napokban küldöm is a novellát :)

    Ölel;
    Amnestia

    VálaszTörlés