2015. április 3., péntek

Blogkritika - Fire and Blood

Sziasztok! Újabb blogkritika a tollamból. :) Remélem, tetszeni fog! 


Design:
Fejléc
Első, ami eszembe jutott róla: mi van? Egyszerűen nem értem az egészet. Oké, a lány a tűz és vér gyereke, de… De ez csak tűz! Hol itt a vér vagy valami olyasmi, ami jobban jellemezné a történetet? Hát, nekem ez magas… A képek rosszul lettek összemosva, mind teljesen elüt a másiktól… És az a fekete-fehér képen mi akar lenni? Sokat néztem, de nem tudtam rájönni. Meg az a háromszög a közepén se tiszta nekem. Minek az oda? Így csak azt érted el, hogy lilám sincs, mi van a középső képen. Egy fejet látok, mintha egy ember aludna. Meg az a szem… Lángol basszus, szó szerint lángol! Hát, az a betűtípus… Borzalmas, erre nem tudok mást mondani, egyáltalán nem értem a fejlécet, teljesen elüt minden mindentől, az az „And” szócskát csak úgy veszem észre, ha kiesik a szemem, szóval ezt nem is ragoznám tovább… Nekem nem tetszik, szerintem kérj meg valakit, aki ért hozzá, hidd el, úgy neked is jobb lesz. J
Fejléc: 10/3
Modulok
Hát, sok nincs, de ez nem is baj, így nem kellett olyan sok helyre benéznem. A szereplők fülecske aranyos, tetszik, hogy a szereplőknek csak a nevét árulod el, mását nem. Ami zavart csak, hogy „történelem tanár”, „igazgató”. Ez szerintem a sztoriból is kiderült volna, nem kell mindent az olvasó szájába rágni, mert engem például idegesít, ha ennyire hülyének nézik az embert. Ha valaki olvas, annak legyen már egy alap szövegértése! Oké, vissza hozzád. Ez csak egy szimpla megjegyzés, de a töri tanár engem úgy emlékeztet egy zombira, hogy csak na. xD Jól eltaláltad a jellemét, pont egy töri tanárhoz való. :’D
A fejezetek modul okés, ahogy a főoldal is. Én egy kicsit hiányolom a chatet, ahol az emberek könnyebben tudnak kapcsolatba lépni veled, de hát nem létfontosságú, szóval elnézem. J
Modulok: 10/7(szeretem, ha a fülecskék kódosak, csupán ennyi)

Sablon
Juj, kényes téma… Hát, amint említettem, a fejléc a sablon teljesen elüt. Az egyik élénk tűz, másik sivár démon. Már ha érted a hasonlatot. A fejléc nem ér ki teljesen a sablonhoz, és ez is nagyon zavaró. A háttért eltaláltad, egy szoba, ami azt jelképezi számomra, hogy egy otthon-suliban játszódik az egész sztorid. De gondolom a szobák nem ilyen régi izé-mizék, ami a képen van… Szóval azt is váltsd át inkább egy szebb és modernebbre, úgy esztétikusabb. Én a blogra valami olyasmit képzelnék el, ami kicsit sötétebb, mivel fantasy-szerű. Lehetne fekete (black everthing). A fejlécen lehetne nem is tudom, mi. De annak a színei is lehetnének sötétebbek, szerintem. A betűtípus a blogon kicsit egyszerű, de legalább olvasható. Ó, és a színe a betűnek tökéletes, maradhatna szerintem, mivel ha fekete a sablon ne legyen már lila a betű színe, mert esküszöm, hogy lekaparom a falat, de komolyan.
Ezen kívül nem olyan rossz, de nem is jó. Ahogyan mondtam, jó lesz ez, de keress fel egy „szakembert”, ő szívesen segítene neked. J

Sablon:10/5

Történet:
Prológus
Először is, ez nem prológus, szívem, ezt én inkább fülszövegnek nevezném, de ki, hogyan. Ha eltekintek attól, hogy ez nem prológus, akkor eléggé tetszik. Van tehetséged az íráshoz, legalábbis a blog íráshoz igen. Könyvet meg nem adatnék ki veled, de ez nem olyan rossz, innen már csak feljebb van. ;) Vagy lejjebb, de könyörgöm, nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy ronts a fogalmazásodon, ha megfogadsz minden tanácsot és sokat olvasol. De nem sokat tudunk meg ebből a nagyon, ismétlem magam, nagyon rövid részből. Még nem is lenne gond, hogy rövid, hiszen a prológus csak a történet előzményét jelenti. Szerintem ide bőven elég lett volna elmondanod, hogy ki a főszereplő, az hogy hová jár iskolába az más a történethez való, nem ide. A helyesírásod aránylag oké, de ne legyünk ilyen bunkók, mondok pozitívat is mondok: érdekes és egyedi történetnek látszik első olvasásra, de figyelj oda, hogy minden szépen fejts ki, mivel nehéz témát választottál: fantasy.
Nehéz téma, mivel itt mindent szögről-szögre le kell írni, hogy az olvasóba ne maradjon hiányosság. Itt például máris van nekem valami kiesésem: a szülei kapcsolatával akkor most mi van? Mik is ők pontosan? Addig oké, hogy valami más lények, amik nem normálisak, de akkor is. Mik ezek a lények? Érdekelne…

Prológus:10/7

Többi fejezet
Hát, nekem tetszik a sztori, kicsit vicces is, talán még bele is tudtam magam élni. Nagyon ügyes vagy, ne add fel, nekem tetszik. J Ami zavart, hogy a párbeszédeket felsorolásba írod… És a párbeszédek helyesírására keress rá, mert nagyon nem okésan írod őket. Ezen kívül van még pár értelmetlen mondat, de ez orvosolható egy bétával. Amúgy, érdekes, egyedi történetnek ígérkezik, megéri folytatni. Én drukkolok. J
Többi fejezet: 10/7

Összegezve:
Nagyon jó történet, de van még mit fejlődnöd, a design nem minden, de azért mégis szívesebben olvasok szép, rendezett környezetbe. A bétát ajánlom, de ezen kívül eredeti és egyedi a történet, csak így tovább!
Összpont:50/29
(Kicsit túl részleteztem, ezért ötven a max.)
Ezután is szívvel-lélekkel blogolj!


Aoi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése