2015. július 10., péntek

Blogkritika - Dobok egy kosarat

Halihó! Élek, ám nem teljesen, ezért egy rövidke kritikával jöttem, amit el is rontottam, de sebaj... Remélem, nem haragszik az író. 


Alany: Victoria Bony
Blogja: Dobok egy kosarat


Design

Fejléc

Először mondom a negatívumot, hogy végül örülj a jóknak. Szóval a fejléc nagyon egyszerű. Nem azt mondom, hogy rossz, mert nem az, tetszik, csak túl egyszerű. Van rajt pár kép, ami szerintem a történetből egy-egy jelentet emel ki a történetből. Ám én azt a szöveget, hogy „A sztori, ami csont nélkül betalál” nem ilyen kör alakú akármibe tettem volna, el is mondom, miért: kissé engem így a Szent Johanna Gimire emlékeztet. Az egy könyv, Leiner Laura tollából, nem tudom, olvastad- e, de ennek a könyvsorozatnak is minden részének a borítóján szerepel ilyen köröcske, benne valami szöveggel. Amire jelenleg emlékszem: „A gimi, ahová te is járni akarsz.” Azt hiszem, ez áll az egyiken, de nem biztos. Különben a cím nagyon egyedien lett szerintem ráírva, remek, nem ütnek el a színek. És, ahogy ránézek a fejlécedre egyből lejön, hogy milyen történetre kell számítanom, szóval gratulálok, szép munka.
Fejléc: 10/8

Sablon és modul

Ó, Istenem, az a kurzor! xD Nagyon édes, komolyan! :D Ez egy plusz pont, imádom. A sablon, ahogy elnézem, nem kódos, ami nem baj, hiszen így is megy a fejléchez. Ám vissza kell vonom: váó! Rámegyek a szereplők fülre, és kapok egy könyvet… Nagyon egyedi, ilyet még sehol nem láttam. Gratulálok, szerintem ahhoz képest, hogy eredetileg alapsablonnak látszik, nagyon, nagyon király ez a könyves ötlet. Mintha valóban az lenne! Hupsz, azt hiszem, miközben néztem a blogot, design átalakítás lett… Öhm, inkább no comment.

Sablon és modul: 10/9

Történet: Szeretem ezt a történetet, már régóta olvasom. Kicsit az alap sztori sablonos, de amúgy a kivitelezés nagyon vicces és jó. :D Nagyon tagolatlan a szöveg, és nagyon helytelen, szerintem kérj fel egy bétát. A történetet pedig nem is tudom, miért kezdtem el eleinte olvasni. Talán, azért, mert én is elkezdtem írni egy kosaras blogot, csak nekem nem jött össze, sokat nem tudtam arról a sportról, csupán tesin szerettem játszani. Igen, talán ez volt az, hogy megnyitottam, és olvasni kezdtem: ha nekem nem sikerült, másnak vajon fog- e. :D Egyébként én is otaku vagyok :3

Történet: 10/9

Összegezve: Nekem tetszik, ne haragudj, hogy a régi desginről írtam. J Semmiképp ne fejezd be, én szeretem! Puszika! :*

Összpont: 30/26

Ezután is szívvel-lélekkel blogolj!

xoxo:
Aoi


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát és a tanácsokat! :) A design váltásért én kérek elnézést! :D 26 pont *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Igazán nincs mit, szeretek segíteni másoknak! ^^ Ugyan, nincs semmi baj, csak kicsit megijedtem, hogy most mi van :'D Gratulálok :3

    VálaszTörlés