2015. március 14., szombat

Anime kritika - Kuroshitsuji









Igen, minden fangirl jól olvasta, kuroshitsuji lesz a mai alany, abba hagyni a nyálcsorgatást! Köszönöm... Szóval, nem hiába erről az animéről írok először, hiszen nem is ismerek olyan embert, aki ne szeretné. (Ha valaki ilyen, írjon nekem e-mailt, érdekel egy negatív vélemény is.) A grafika nagyon jó, a karakterek imádni valóak – egyesek nem csak azok, már ha értitek... khm... –, és az alapötlet is nagyszerű. Komolyan, ha valaki elolvassa az ismertetőjét vagy megnézi az előzetesét, és utána azt gondolja, ő nem nézi meg, mert azt hallotta, hogy egyes valakik nem jönnek össze, meg nem szerelmes, bla, bla. Aztán a drága elmegy aludni... Higgyétek el, nem fog tudni! Egész este azon fog kattogni, hogy mi van HA […] Másnap reggel fel fog kelni, oda ül a gép elé, és csak azért is megnézi az első részt, hogy elhiggye, hogy nem jó az anime. Aztán észreveszi, hogy Ciel baba mennyire aranyos, Sebby milyen kis szexi. Nekem személyes kedvencem az első évad, hiszen az igazán róluk, a kalandjukról szól, de a végén kissé kiakadtam Sebastianon, nem mondom el, mit tett, nem szeretek annyira spoilerezni.
A második évad sem volt annyira rossz, de nem tetszett annyira... Cloude-ot megtudnám fojtani a mai napig egy kanál vízbe, ahogy azt a kis szöszi gyereket is. Ezen kívül a második évad is eseménydús volt, bár többnyire szerintem a pók komornyik és a szöszi gazda kapcsolatát mutatja be. (Az Istenért nem jut eszembe a neve.) Nem tudom, hogy ki, hogyan gondolja, de szerintem a gazda szerelmes volt a komornyikba. (Ez nem spoiler, csupán figyelmeztetés.)
 A harmadik évad pedig nagyon vicces, ám kissé szomorú is. Nekem az is tetszett, csak az nem, hogy nem a második évad folytatódik, mert valljuk be; érdekelne annak a folytatása, de ha jól értesültem, akkor az az évad nincs is bent a mangában, csak a mangaka az aimének akart egy végett. Mindegy, a harmadik évadról kezdtem el beszélni. Az egy cirkuszban játszódik, azt hiszem a curry verseny után. Nem tudom, a nézőnek honnan kellett volna ezt kiszívnia, de nekem ezt egy animés oldalon mondták, szóval biztos úgy van. :D A harmadik évadról még annyit, hogy azt is szeretem benne, hogy megtudunk többet Cielke múltjáról, és hogy ki volt az a merész, aki bántotta őt.
Akkor jöjjenek a főkarakterek/főszereplők:
Ciel P.:




Természetesen a főszereplővel kezdem, akivel kezdődik az egész anime. A világ legédibb 13 éves fiúja. ^^” Nagyon szeretem, mert annyira felnőttes akar lenni, és az, mert neki kell vezetni az üzletet, amit a szülei ráhagytak, és valljuk be… Ügyesen csinálja. :D Tetszik az is, hogy a gyermekded tulajdonságait Sebastian előtt takarni akarja, de az irodájában persze vannak kis autók. Oké, játékgyártó, de akkor is. Meg ahogy Sebby felett próbál uralkodni, valami fenomenális. Egy szóval: édes.

Sebastian M.:




Egy igazi favorite. Nem tudom, hogy kinek, hogyan, de szerintem valamilyen szinte szerette Cielt. (Aoi, sok a spoiler.) Nagyon szerethető, vicces karakter, főleg, hogy ő szó szerint, tökéletes. :D Mindenhez ért, mindent megtud csinálni, ami már magában idegesítő, de mégse. :D Szóval, nekem ő a kedvencem.

Összegezve, mindenkinek nyugodtan ajánlom, egy remek anime! Köszönöm, hogy olvastad!
(Anime első részéhez kattints ide)





Aoi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése