2015. március 27., péntek

Blogkritika - A hegek átka

Sziasztok! Itt az egyik kedvencem kritikája, jó olvasást! 


 link

Alany: Beast Belle
Blogja: A hegek átka

Design:

Fejléc
Tetszik, hogy az egész ilyen fekete-fehér, mivel ez ilyen régies hatást kelt neki, vagy legalábbis valami szomorút, valami múlt béli dolgot, ami igazán illik a történethez, mivel az egész a múltban szerzett sebekből megmaradt fájdalomról szó. (Részben) Ha jól látom, a háttérben van valami féle tűz és folyosó. Ez a sebek szerzésére utalhat szerintem, és nem tudok rá mit mondani. Sok óra-szerű tárgy van még a háttérbe, ami szintén szerintem arra utal, hogy idővel elmúlik a múltban szerzett fájdalom. És az, hogy a lány egy maszkot tart maga elé, az visz mindent! Mindent elárul a blogról, például azt, hogy egy olyan lányról szól, akit szekáltak a külseje miatt, ezért elrejtőzik a világ elől. Fantasztikus! Csak gratulálni tudok az elkészítőjének! És, hogy ne dicsérjelek, agyon említek egy olyan hibát, ami nem olyan nagy, de engem kicsit zavar; azok ott a közepe táján olyanok, mint az angyalszárnyak. Kérdem, miért?  :D Komolyan, erre nem tudtam rájönni.

Fejléc: 10/9


Sablon és modul

A sablon teljességgel megy a fejléchez, ebbe nincs belekötni valóm, se hozzáfűzni valóm. Szépen ez is fekete-fehér, pont illenek egymáshoz, szóval ezt nem is ragoznám tovább, ugranék a modulokra. A modulok úgymond aranyosak, hogy ha ráteszem, az egerem elfeketül meg minden, nagyon cool, meg minden. xD Bele is néztem jó párba;  ami zavar, hogy a karaktereknél öhm… meg adsz minden hozzátartozó hülyeséget, ami nekem kicsit spoiler. Senki nem szereti a spoiler, én sem szeretem, te sem szereted. Ezen kívül az tetszik, hogy nem teszel hozzájuk képet, felesleges, úgysem úgy fogom elképzelni őket. :D Kedvenc modulom a Részek és vendégkönyvek nevezetű kis fülecske. Olyan aranyos az a zacskós emberke. :D „Szép vagy most?” „Nem, én nem.” Angoltudás emelt fokon, gyerekek.:D  De a fülecske neve egyáltalán nem arról árulkodik, hogy én itt egy zenét fogok találni, én inkább a fejezeteket keresném itt, de mindegy… Az Egyéb menüpont pont jó, nincs bent sok minden, ámde nem is baj, majd lesz. ;)A többi pedig nagyon szép, azok is illenek a bloghoz, csupán nekem a chat kicsit sötét, de hát nem baj, hamar észrevehető. xD

Sablon és modul: 10/7




Design: 20/16
Történet:

A prológus szépen meg lett írva, kissé szívbe markoló is. Komolyan kérdem, hogyan tudod ilyen szépre megírni? Bámulatos, irigy vagyok, érezd az irigységem! Remélem, érzed, ahogyan árad. :D Nagyon sajnálom Kiát, nem olyan lánynak tűnik, aki ilyen bánásmódot érdemelne. És tudom, nem minden ember egyforma, de ha engem szekáltak volna először jól pofán vertem volna, majd hazamentem volna sírni, mert hát ember vagyok, és fáj az ilyen, mint mindenkinek, csak nem mindenki ugyanúgy kezeli.  Valaki így, valaki úgy, de ez mind attól függ, hogy milyen a személyisége. És szerintem a szüleitől sem az volt a legmegfelelőbb, hogy csapot-papot ott hagyva elmenekülnek egy kis faluba. Ott kellett volna új házat venniük, és segíteniük kellett volna a lányuknak a tovább lépésen; ebből azt lehet leszűrni, hogy nem foglalkoznak eléggé a gyerekükkel, vagy ők is olyan félénkek, mint Kiara, és nem mernek rendet tenni pár kamasz között. Pfú, de felhúztak! Az is idegesít, hogy Tomi szerintem nem volt igaz barátja, mert az igaz barát az ilyenben mindig melletted akar állni, még akkor is, ha nem engeded. Bár, ő fiú, nála más a gondolatmenet. Ők olyan izék, nem tudják rendesen kimutatni az érzéseiket… Ám, annak már örülök, hogy észhez tért szerencsétlen, és eszébe jutott, hogy Kiaránál jobb lányt, barátot nem fog találni. J Ami nem tetszik, hogy túl sokszor említed a nevüket, szerintem próbálj valami jelzőket rájuk tenni, vagy valami, mert ez zavar. Visszatérve,  az eddigi utolsó fejezet is nagyon tetszik, itt látszik, hogy Kiara mennyire megkeseredett, szomorú és szeretett hiányos. Tomi legyen okos, és tegyen a barátjáért! J

Történet: 10/10

Összesítve: Egy remek blog, aminek komoly üzenete van! Remélem, úgy folytatod, ahogyan eddig, és nem rontod el! Amit nem említettem; nincs helyesírási hibád, ami lehet, hogy a béta érdeme, de téged legalább ez is foglalkoztat, nem úgy, mint a legtöbb blogot. Nagy bűn lenne elhanyagolni, csak így tovább!

Összpont:  30/26

Ezután is szívvel-lélekkel blogolj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése