2015. május 15., péntek

Animekritika - Junjou romantica

Sziasztok! Rég volt már kritika, ezért gondoltam hozok egyet, ne legyetek már nélkülem. :D Jó olvasást!



Anime: Junjou Romantica
Kritikus: S. Aoi



Grafika

Nos, igen, amint mindenki lássa, most az egyik kedvenc animémről írok, és próbálok nem elfogult lenni ezért a grafikánál. Na, de térjünk a lényegre: Nekem tetszik, nagyon is, főleg, hogy nem tudom, milyen szokás ez a japánoknál, de a yaoikat olyan borzalmasan rajzolnak meg, hogy fáj néznem… De ez nem! Csodás munkát végzett a mangaka, főleg a mangánál a szaftosabb jeleneteknél. colonthree hangulatjel A hiba csupán annyi, hogy az első részben, amikor Misaki sír az utcai lámpa alatt baseball kesztyű nagyságú kezei vannak, utána pedig olyan picik, hogy épphogy látni. Meg Nowaki kezei is olyan furik, Usagi arca néha nem is Usagié, de ettől függetlenül remek lett, szerintem.

Történet



Szerintem, nagyon egyedi történet, de komolyan! Ki gondolta volna, hogy azon az egyetemen ennyi meleg van, főleg a két professzor is xD. Viccet félretéve, ez tényleg jól jött ki, mint a Sekainál is, de azt majd egy másikba vesézem. A párosítás aranyos lett, még akkor is, ha a nővérem mindig azt hajtsa, hogy neki jobban tetszett volna Usagi x Hiroki pár. Hát, nekem nem. Én személy szerint hatalmas Misaki és Usagi fan vagyok, szóval nekem tökéletes így, hogy ők ketten jöttek össze. A gondom csak azzal van, hogy mikor. Most nem azért, Nowaki, drágám, senki nem lesz szerelmes attól, hogy meglátja sírni! Ezzel most arra késztettel engem, hogy nyilvánosan ne sírjak, mert fülig belém zúg nő, férfi. xD Juj, és a kedvencem, amikor Shinobu és Miyagi a kávézóban ülnek, és Vállalj felelősséget. Misaki és Usami kapcsolatáról pedig azt gondolom, hogy gyors. Usami több évig oda-vissza volt Takahiroért, Misaki bátyjáért, de ő az első részben mégis lekapta az öccsét. Ja, és ki is verte neki… Mindegy, nem megyek a részletekbe, utálok spoilerezni, de anélkül, lehetetlen kritikát mondani. Ezen kívül, a történet eszméletlenül vicces, én imádom, már említettem, de elmondom még egyszer, nekem benne van a top 5 listámba is ez az anime, szóval gratula mangaka, ügyi voltál! *buksi simi*

Szereplők

Usami Akihiko
:




Nem hiába az én édesemmel kezdem, hiszen a történet is vele kezdődik, mármint Misakival, de na, őt majd később. xD Szóval, a történet úgy kezdődik, hogy Misaki hazaérkezik és rányit a bátyjára és Usagira, akik épp ölelkeznek. Igazándiból csak az anime kezdődik így, manga úgy, hogy Misaki Usagi háza előtt áll levessel. Szóval, Usami-család különc tagja, nincs jóba a családjával, nem szereti őket, rejtés okok miatt, ami zavar, és remélem, kiderül a most készülő harmadik évadból. Ezen kívül nagyon szexi a hangja, olvadozni lehet tőle, és olyan édesen szerelmes, hogy áhw *Q* Na, meg, hogy miért is író a kicsike? Mert pénzt is keres, szórakozik, és szabadjára engedheti a fantáziáját. Ami annyit takar, hogy a BL regényei főszereplője mindig a szeretet személy, innen is következtetem le, hogy régebben Hirokiba is szerelmes volt, hiszen van egy olyan rész még a múltba, Hiroki és Nowaki páros részeknél, hogy Hiroki és Usami ülnek a kávézóban és elhangzik egy ilyen beszélgetés:

U: Akkor engedélyt adsz arra, hogy szereplőként alkalmazzalak*elszalad*

Eléggé egyoldalú beszélgetés, de na, ilyen ő. xD És az, ahogyan szerelmes Misakiba, valami bámulatba ejtő. Annyira aranyos, érzéki, és juj, nem is tudom, imádom, favorite!

Takahahsi Misaki:



Más néven, a bolond. xd Mindent túl spiráz, túlagyal, és mindenen fel tudja magát idegesíteni, mégis olyan édes, hogy senki terhére nem akar ezzel lenni, de hát, na, szerintem sikerült neki, csak Usami nem vallja be. Hülye gyerek, de mégis sikerült bejutnia az egyetemre, amit természetesen legelőször Senseijével, Usami nagyúrral akart közölni, a naplementébe futva. xD „Nem, én nem szeretem a férfiakat!” xD Ezt, amikor először hallottam, besírtam rajta, komolyan. :D De attól függetlenül, hogy bolond, idióta, még a főzésben nagyon ügyes, na meg persze sensei-je felizgatásában is. Ő is egy aranyos karakter, sokat törődik mással, és ezt szeretem benne igazán. Usami, jól választottál. :*

Kamijou Hiroki:



Misakira azt mondtam volna, hogy bolond? Akkor rá pszichopatát mondok. De komolyan, megdobálni szerencsétlennek könyvvel bármi rosszat mondanak? XD Igazándiból sajnálom a kis krapekot, Usami csúnyán elbánt vele. Kis korukba még meg is csókolta, később pedig eldobta, mint egy szemetet. Ergo, kis kori részek. XD Eddig nem tudtam, de most néztem a szinkron hangokat, a kicsi Hiroki hangja egy nőé. Igen, mindenki jól olvasta, egy nőé! Nem tudom, ez csak nekem vicces? Amikor megláttam kb 30 percig szakadtam rajta. Mindegy, tegyük félre. Ne, inkább ne, cikizem még egy kicsit. Nem elég, hogy szerencsétlen a fiúkat szereti, nem elég, hogy összetörték kicsi kis szívét, az se volt elég, hogy olyan sokszor szaladt el otthonról sírva, nem ez mind kevés volt, neki női hang is kellett. xD És amikor felnőtt tök mély, férfias hangja lett. Na, fiúk, Kamijou Sensei megtanít titeket majd mutálódni, ha nem megy!

Kusama Nowaki:



Ő egy igazi férfi. Az alkata, a jelleme, mindene. Emlékszem, van egy rész, ami az ő szemszögéből van, és olyan perverz gondolatai voltak Hirokiról, hogy azt nem is gondoltuk volna. Kis sunyi, jónak mutatja magát, közben olyan perverz, mint egy yaoista. xD És, amikor mondja, hogy: „Hiro-san, Hiro-san”. Na, akkor olyan édes hangja van. :3 Szerintem, sokkal jobb, hogy ők ketten jöttek össze, még akkor is, ha ez a mocsok azt hiszem, hat évre meglépett Amerikába. Nos, rólad ennyit.

Miyagi You:




Angolosok nem nevetnek a nevén, én nekem is csak most esett le, amikor leírtam. You bácsi egy vén szivar, de Shinobu-chin mégis őt választotta párjául, mivel ez a végzet! Na, menjen már, megmentette csak, ez hol végzet? xD Sehol, de mindegy, nem szólok én bele, hogyan, én, ugyan… Miyagi egy eléggé reális szereplő lett, hiszen sokszor hangoztatja, hogy korkülönbség, ami valljuk be, a mai világba nem számít, de ő már öreg, szóval, neki még igen. :D (Ezt is jól meg mondtam, mehet a vastaps! *némacsend*) De amikor rájön az érzéseire is… Óh, nekem kell ő! *Q* Igen, menj innen Shinobu, ő az enyém! Jó, visszaadom. *Az olvasó most ikszeli ki a blogot* Egy szóval, Misakiék után, ő a kedvencem. ^^

Takatsuki Shinobu:



„Mindenki nyugodjon le, egy terroristával állunk szembe!” – mondaná Miyagi. De nem, igazándiból csak fiatal, akaratos, elkényeztetett kis ficsúr, aki fülig szerelmes lett a nővére férjébe. Na, ez már sors, ember, nem az, hogy megmentett! De különben nem, ő annyira kawaii, főleg, hogy minden apró mozdulatát figyeli a szerelmének, de mégis olyan dacosan viselkedik vele. És nem akarom elmondani, miért aranyos, az animébe You bácsi jól kivesézi.

Összesítve: Szerintem, fantasztikus yaoi anime, érdemes megnézni mindenkinek, főleg annak, aki most akar belevágni a műfajba. Mondom neki, ezt nézd elsőnek, ettől megszereted. J Remélem, élvezni fogjátok ti is, ahogyan én!


xoxo;

Aoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése