2015. május 29., péntek

Blogkritika - Árnyszárny



Alany: Beut Lora
Blogja: Árnyszárny


Design

Fejléc

 Egy szó, ami jellemzi szerintem: lélegzetelállító! Bámulatos, tökéletes és, amikor megláttam egyből olyan érzés fogott el: nekem el kell olvasnom. Az, hogy a háttérben van egy folyosó, két oldalán szobák, falain képek… Nem is tudom, hogy mi jellemezhette volna jobban az egész blogot. A szobák, mint hogy az író, aki magányos, és ott görnyed minden elfeledett érzése. A képek; emlékek, egyértelműen. Valahol, talán Facebookon, olvastam egy idézetet, amire nem nagyon emlékszem pontosan, de a lényege az volt, hogy nem azért fényképezünk, mert viccesnek, menőnek tartjuk, hanem azért, mert tudjuk magunkról, hogy felejtünk. Egy szóval, teljesen levettél a lábamról! Gratulálok az elkészítőjének! Ó, és természetesen a lány és minden más is szépen van elrendezve.

Sablon és modul

 Ehhez nincs mit hozzáfűznöm, tökéletesen megy a sablon a fejléchez, talán ugyanaz is, nem tudom, sosem tudtam megállapítani. Ez után sem fogom tudni, szóval tök mindegy. Rátérve a modulokra: fülecskék közül csupán kettő van, és bőven elég! Szeretem, ha nincs túl sok. Szép lett mind, nagyon. Nekem elnyerte a tetszésem! Nos, ehhez nem is tudok már mit mondani, pontozok.

Design: 20/20

 Versek: Igen, mivel ez a blog egyáltalán nem történetes, emberek, a-a, ez verses. *Q* Imádok minden verset, irodalom tanár szeretnék lenni, szóval nagy öröm volt olvasni a blogod. Elolvastam az összest, és a kedvencem a Futni előled című. Néztem, a szerelmeshez soroltad be, és meg is értem, hisz annyi érzelem van benne, hogy áhw *Q* Teljeséggel rímel, és nem is találok. Igen, talán az a sok megszemélyesítés, szineztézia fogott meg benne. Igazándiból az összesben ezeket vettem észre, ügyes vagy, csak figyelj a helyesírásra. Tudom, a költőknek nem kell helyesen írniuk, de akkor is, úgy szebb.

Versek: 10/10

Összegezve: Nekem nagyon tetszik az egész blog, fel is iratkoztam rá. Kár lenne abbahagyni, remek költő lesz egyszer belőled. És ne hagyd abba, az a sok feliratkozó is azt mutatja, van benned tehetség!

Összpont: 30/30(Gratulálok! <3)


Ezután is szívvel-lélekkel blogolj!


xoxo;
Aoi


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :) Feldobtad a napomat! :) Megjegyzem, hogy a blogger helyesírás ellenörzőjében ne bízzak meg :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Igazán nincs mit, csak az igazat mondtam! ^^ ó, és abba meg a wordbe soha, azok nem tudnak semmit xD

    VálaszTörlés