2015. május 26., kedd

Blogkritika - Egy Senki naplója






Alany: Pedro Sierra 
Blogja: Egy senki naplója 


Helló, nép~

A minap kaptam egy e-mailt, kritikát kértek tőlem. Igaz, időm nem sok, mégis elvállaltam, mivel a blog címe felkeltette az érdeklődésem, és mivel ma voltam olyan "szerencsés" és lekéstem az utolsó buszom a suliba, ezért gondoltam, ezt kihasználva, megírom a véleményem a blogról. 


Nos, mivel design most készül, arról nem mondok véleményt, bár, nekem tetszik. Ez nem a bloghoz tartozik, de a blogger nevedre kitérve: szereted a szappanoperákat? Én is :'D 
A blog témájára kitérve: lélegzet elállító. Igaz, nem hiszem én sem, hogy te leszel a megváltója az emberiségnek, de, na, ki akar az lenni? Első sorban valami történetre számítottam, ezért, amikor ráléptem a blogra azt sem tudom, mi van, nagy nehezen jöttem rá, hogy ez mégsem az, amire gondoltam. Elolvastam az előszót, és teljesen levettél a lábamról. Amikor azt írtad: egy senki vagy, és, hogy mindenki a válaszokat keresi, de mikor már megtalálja őket, elfelejti, mi is volt a kérdés. Én eléggé feledékeny típus vagyok, ezzel szekál mindig egy barátnőm, természetesen csak poénosan. De mégis! A blogodon lévő összes bejegyzés, versek és egyéb dolgok csodálatosak. Jó magam is vagyok mindig depis hangulatomban, de akkor csak leülök, írom tovább a Tiltott élet c. blogom, és lenyugszom. Vagyis, legtöbbször, ha pedig nem akkor köveket festek - csitt, nem vagyok fura! - vagy verseket írok. Én sem tervezem az egyikkel sem megváltani a világot, nem is azért teszem fel őket világhálóra, hanem azért, mivel úgy gondolom, ha valaki rátalál, ő is rossz hangulatában van, legalább érzi, nincs egyedül, más is ugyanúgy érez.
Pedro, hasznos blogot vezetsz, csodállak is érte, de nem, ez nem ilyen egyszerű. Senki sem a hangtalanok hangja, még ha szürke napjai is vannak, és nem az a nagymenő. Én sem beszélek sokat, de akkor is. Minden ember valaki, valami, valamit tud, van valami haszna, valamiért meg kellett születnie, és neked is. Szóval nem, nem vagy senki, nézd csak meg a blogod. Tehetséges vagy, tűzbe tenném a kezem, hogy ilyen verseket írjak. Szóval, ne haragudj, valahogy ilyen rövidre sikeredett a kritikád, nekem ennyi volna a blogról a véleményem, nagyon jó, ne hagyd abba, de gondold át, amit mondtam. :) 


Ölel és puszil: 


Aoi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése